Bravo Otto...Hogy ez mekkora sz.r volt:D

2009.06.07. 18:09 :: gyurcsee

Koradélben keltem,kimentem nyugatiba.Már embertömegek voltak kinn,hiszen próbált a Kfc...:D Én csak akkor tudtam meg,hogy ez az egész csak este 6-kor kezdődik.Ezért gondoltam elütöm egy kicsit az időt,és ebben Ády és Jocipajtás:Dkésőbb Mathe,és Reaper is segített,hogy jókedvem legyen:D...Összesen kb 4XFÉL(:D)percet töltöttem el velük:D

Jahh Bravo otto:D

Hogy ez mekkora szar volt:P

Kezdés 18:00,meg a jókurv...kb fél 9kor kezdődött ez az egész szar,és meg sem érte kimenni:P Nem baj jó volt a társaság,hónapok után először ittam Alcohol-t.Rossz útra térítenek:S:D,node nem probléma,lementek a koncertek,szörnyű volt mind:D.Mondjuk az idiot side-os FOB feldolgozásnál nem láttam az együttest csak hallgattam és úgy tetszett:DHát ez van:P. Aztán én már vártam  a dolgot...fura volt viszonylag minden simán ment aznap:P

Jött az amit előre megéreztem...:P Volt nyugatiba pár keménynek tűnő forma,akik beszólogattak,mondjuk ez megszokott,le is szartuk,ám amikor a társaság két felé vált jött a baj...Betaláltak minket..Már 10 percce hallgattuk az ócsárolást,meg,hogy ők box-ot akarnak..stb...Szerencsénkre jött vmi pályaudvaros biztonsági őr(éjjel 1 óra)és mondta,hogy záróra kifelé.elindultunk gyorsan kifelé a formák mögöttünk,erre mondom Ákoséknak h szedd a lábad!És,hogy a sarkon túl futás!!Sprint volt a javábol:Dszégyen a futás:D:Dde...:D:D

A társaságnak akik velünk voltak,de "otthagytuk" őket,annyit üzennék,hogy az sem zavar ha elkapták őket,hiszen amikor minket,benn betaláltak ők ott kuksoltak kinn...Ez az igazi szánalom,nem az h mi elfutottunk!

Reggel Ádyéknál(Tonyóéknál)ébredtünk Ákossal,korán hazamentünk,és kb most keltem fel(18:10):D

Mindent összevéve így visszagondolva egy jó este volt

Mellesleg új pc-im vannak:D

Itt van pár kép is az estéről:

Ozy,Dalmi,DéDé,én   :D:D

Dalmíval:):D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurcsee.blog.hu/api/trackback/id/tr411169676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása